2007年8月9日 星期四

老細, 你係咪有病呀?

事發喺7月中某一日0既lunch, 當日有3party:


1.  某大中資Insurer 0Finance Control GM  同佢女下屬 (直接係我地0既客, 個女下屬好nice,一直都有refer cases比我地)


2.  我老細個friend: 某出名律師 (過氣立法會議員同中國政協委員), 同佢律師樓0既幾名律師, 有男有女


3   我老細, , 同埋另外兩位女同事, 其中一個大緊肚


呢餐business lunch, 純粹因為某出名律師想識某大中資insurer, 想搵生意, 我老細就做中間人, 順便叫埋我地同個客(insurer) social下.


一去到, 見到幾支紅酒白酒, 再加一支茅台, 大家都諗住飲少少好正常, 點知某律師就話支茅台好貴, 叫大家試少少咁話, 好啦, 試少少無問題, 某律師同某中資insurer老細越飲越high, 開始其他人飲!  某大中資insurer即時叫大家唔好叫佢女下屬飲, 話佢唔飲得架, 某律師又叫大家唔好叫佢d女律師飲, 又話佢地一滴都唔飲得!  我地3個女仔就等緊我地老細幫我地出聲啦, 點知, 佢唔出聲, 咁好自然, 人地就梗係叫我地3個飲架啦 (我同事大肚架, 老細都唔出聲!), 加上有大食大, 3個之中我最大, 又好自然咁叫我飲, 我已經不斷話我唔飲得架, 我老細都唔出聲, 對方仲出絕紹, 話如果我唔飲, 就即係唔比面!  呢個時候, 我大大話話已經飲左45杯茅台, 我老細都仍然唔出聲!  人地d老細一早已經出聲"保"自己d staff, 試問老細唔出聲, 你又點敢唔飲呢?  結果, lunch由一點食到四點半, 人地d伙計要落場, 請我地走, 某律師仲要鬧個伙計好叫佢走!  而我, 一向唔飲酒, end up飲左6,7杯茅台! 係茅台, 唔係紅酒喎!  可能真係好似某律師咁講, 0既茅台唔會上腦, 我竟然一d都唔wing, 反而係返到屋企之後, 個頭勁痛!


呢件事好明顯, 唔怪得外人, 問題係喺我老細度!  我地3個話晒都係專業人士, 做 "姑娘唔係做三陪!  雖然老細一向好少要我地去應酬, 我地都相信今次事出突然, 都唔係佢有心0. 但係喺d0既時候, 有咩理由唔出聲 "”d 下屬架???????


尋日, 某律師又打比我, 話約左我老細食飯, “邀請埋我去, 我就毫不客氣咁同佢講,我個胃有事,唔去得! 跟住就入去同老細反枱, 我同老細講, 我一定唔會去, 我覺得某律師好唔尊重我, 當我係 "三陪”, 我同佢講如果佢認為我有問題, 可以炒左我!  我再問佢, 點解某律師同某中資insurer0既下屬可以唔洗飲, 而我要飲?  我同佢講 "我都有阿媽生架! 點解某律師想巴結某insurer, 唔係某律師d staff飲, 而係我飲呢? 關我义事?”  我老細聽到我叫佢炒我, 即刻嚇到呆左一呆, 跟住叫我唔好咁激動, 唔鍾意去咪唔好去囉, 又話佢一定唔會比人地佔自己下屬便宜, 又叫我唔好放0係個心度, 又話某律師唔係有心唔尊重我架, 叫我唔好怪佢!  我心諗, 人地係點我唔知, 我淨係知自己個老細都唔 "自己!  跟住老細好似知知地我怪佢, 就笑笑口咁話, “我唔知你果日唔想飲呀, 我以為係你自己想飲添! 如果我知你唔想飲, 我一定唔比你飲啦!”  我一向係斯文人, 唔講粗口, 今次真係嬲到0係個心入面爆粗(下刪十幾字粗口)!  你唔知?  唔係下化?  全枱都見到兩個男人我一個女仔啦, 有眼嘅都見到我唔想飲啦, 老細你盲Q左呀?  老細仲要再做戲 上次原來你唔開心呀, 你應該早d講比我知, 唔好放0係個心度呀!”  我真係同佢再講都side, 總之我同佢講, 我唔理人地有心定無意, 我自己就覺得有hard feeling架啦, 去就一定唔會去!    咁老細就話唔開心咪唔好去囉, 我幫你推左佢啦, 我梗係唔會比你受委屈0!”  嘩, 對我咁好呀?  頂.....你當日又唔講? 又唔做?


 


 

沒有留言:

張貼留言