2007年8月11日 星期六

8號風球下的變態reception

我一向都幾鍾意自己份工, 又free又唔洗OT, 但係有d人, 我忍左佢4年, 真係...唔鬧唔得!!!!!! 今次唔係老細, 只係一個small potato ------  RECEPTION!


我地公司無HR dept, 老細個秘書就係personnel, 佢下面就係reception.  大家一定會諗, reception, 做得出d咩呢? 我地返9點, 有10分鐘allowance, 即係9:10am 之後先算遲到, 我地係”簽到”制度, 一到9:10我地呀reception就會間條線, 所有0係條線之下0既簽名就係遲到!  每日到左9:09分, 我地Ms. Reception就會目不轉睛咁”啤”住個跳字鐘, 一轉9:10分即刻間線!  有一次有個同事9:09分開門入黎, reception睇住佢開門跑埋黎, 都照間條線, 我同事話都未夠9:10分, 呀reception就話, 你開門果下,剛剛跳左9:10啦!   正所謂一場同事, 由開門到行到埋reception, 只係3,4步, 洗唔洗咁呀? 仲有,遲唔遲到係跟佢個鐘喎, 有時人人個錶都可能差一分半分鐘架啦! 除左變態, 我諗唔到第二個形容詞!


好啦, 遲到始終係我地唔arm,  算! Ms. Reception除左間線之外, 仲會mark住大家幾多點幾多分出街做0野, 又或者出完街返黎, 有一次, 我下晝出去見完case之後, 4:10pm左右返到公司, 入黎果陣reception唔o係位, 我簽完個名, 就照常返埋位啦!  過左10分鐘, reception打黎, 問我幾時返, 我咪話大約10分鐘之前啦, 佢再問 "即係幾多分呀?"  下? 大佬, 我鬼記得咩, 咪大約10分鐘囉!  佢又話 "無理由架喎, 我都見唔到你入黎!"  我話 "你都唔o係位, 就梗係見唔到啦!"    佢再話 "唔係喎, 10分鐘前我都無行開過! "  頂......咁你想點呀? 我好明顯已經坐0係個位度啦, 10分鐘前同10分鐘後, 有咁大問題咩?  我同佢講 "幾多分我真係唔記得啦, 大約10分鐘囉!"  跟住佢仲要好似好為難咁話 "咁...無辦法啦!”  


最新鮮果單, 發生o係尋日, 尋日下晝兩點, 天文台話就快掛8號風球, 全公司起哄, 因為唔知走唔走得 (事關老細唔o係度, personnel又放左假)!  我明明記得, 係可以分批走既, 我就問reception啦, 佢好肯定咁話, 不嬲都係掛左8號先走得架喎!  我無話要 "陷”公司走人, 我有個staff 係大肚婆, 出面又勁大雨, 我想比佢走先姐!   我見呀Ms. Reception咁堅決, 我就上網搵勞工處個guideline, 再print埋出黎, 人地寫明如果就黎掛8號, 懷孕及行動不便, 又或者住偏遠地區o既, 都可以走先!  咁我就拎埋張print左出黎既guideline, 過去同reception講, 我比我個大肚staff而家走, 跟住佢睇完張guideline, 就話 "係喎, 講明大肚呢一類可以走先喎!"    大佬呀, 就算無寫明邊類, 只係話 "分批" 走, 咁大肚婆係 "第一批”都好合理同好明顯姐, 仲要諗???????


結果, 尋日我地 ”陷”公司都要等到掛左8號先走得 (除左我個大肚staff), 包括果d住係 ”偏遠地區” 既同事! 而我, 平時搭半個鐘巴士就返到屋企, 尋日用左兩個鐘!

6 則留言:

  1. 你公司個recep都好變態喎! 佢係你老細d皇親國戚黎架? 定同你老細有路架?

    回覆刪除
  2. 你個reception姐姐都好極品喎, 佢咁幫老闆睇實你地&公司, 不如下次隊酒叫老闆帶佢去啦

    回覆刪除
  3. 朱古力奶媽,我同佢係同一個Job ,但我都好服佢,我亞Head話,因為好多同事都成日OT,所以番9點,有D同事成10點先出現,都好少理 ,如果颱風個D呢,就係我負責睇料既,好似上星期咁,我話定比亞Head知,330前會有8號 ,佢inform左老細,D偏遠地區、大肚同事,就走得喇,我地Admin就負責 - 趕人執野,當8號一掛,就9秒9攞袋喇 ,其實大家一場同事,無謂晝得咁清楚,大家好來好去姐,個1、2分鐘,洗隻手都冇左啦

    回覆刪除
  4. coco ma, 你office 同我office 真係好似呀 (唔知係唔係因為大定都做insurance-related呢), 我地個reception 又係咁架, chi chi 地, ja 住雞毛當令箭, 我一律冇面俾架!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. Goldie, 佢肯定唔係同老細有路, 因為佢個樣... Suki, 好提議! Mui 媽, 真係要叫我地個recep 向你學習下!!!! 丁茶媽, 正所謂 ”保險佬,無個好!"

    回覆刪除