2008年10月10日 星期五

好緊張....

今日係bb出世前最後一個weekday, CoCo爸同我去左赤柱relax下, 不過雖然係平日, 但係都唔少人, 好多外國遊客.  今次都有去睇bb衫, 不過都忍手無買, 因為bb衫已經多到個柜都放唔落!  只係買左一條chicco毛巾包被, 買呢條嘢令我諗起一件幾好笑嘅事, 話說之前去chicco專門店買佢地果條連醫生姑娘都推介嘅開刀產後收腹帶, 順便睇下d  bedding set, 係順便睇下only, 因為對chicco 呢個品牌無咩好感, 得個貴字, 但又貴得唔係好值, 質地好過佢又平過佢嘅真係大把choice!  我地見到有兩set bedding sets, 一set有一隻牛牛pattern, 另一set有兩隻牛牛, 兩set都過千, 其中一set貴幾百蚊, 咁我就順口問個sales點解呢set貴d呢?  果個連廣東話都未講得正嘅sales用唔知係國語定廣東話同我講:"呢set貴d因為有兩隻牛!"............我即時 O晒咀, 呢d咁"大陸"嘅原因真係佢先講得出口!!!   今日我就係用八十大元喺赤柱買左條牛牛pattern毛巾包被 (諗落$80都嫌貴), 唔記得問下有無兩隻牛牛嘅pattern, 同埋唔知係咪貴d呢??? wakakakaka!


嘆多兩日, 星期一就要開刀啦, 真係好緊張!  一來驚做手術(可能因為我實習果時喺醫院睇過人做手術, 都咪話唔得人驚!), 二來又驚bb出世唔知會唔會有complications, 雖然星期一已經係38週4日啦, development理應ok, 不過萬一有complications (e.g.肺炎之類), 我諗埋單果時我會嚇到暈!


加上又要擔心朱古力奶會唔會被疏忽照顧, CoCo爸試過幾次臨瞓前唔記得擺個水兜比Milky, 攪到我而家要貼張post-it喺個燈掣度提佢!  又驚工人拖唔實CoCo (已經試過兩次啦!), 如果平台有車阿囝就死得啦!!!!


所以真係好緊張!!!!!!!!

6 則留言:

  1. Relax~~~~
    妹妹好快出世啦!! 興奮!!!

    回覆刪除
  2. 放鬆d啦靚靚大肚婆! 唔好咁緊張!

    coco爸! 記住放多d三小姐既相上黎呀!

    回覆刪除
  3. 預祝你生個肥肥白白既靚靚BB女!!!!

    回覆刪除
  4. relax relax!!!
    祝一切順利!!!

    回覆刪除
  5. 唔洗咁worry.......到時就唔會緊張o架喇我估
    開開心心等健健康康o既三小姐出世啦...hehehe

    回覆刪除
  6. 唔好咁緊張啦!!放鬆D...好快可以見到靚妹妹啦!!
    coco爸同工人攪得掂架啦!!比信心佢哋啦!!
    唔好諗咁多啦!!好好享受妹妹出世個一刻啦!!(coco爸會唔會喊呢??唔知朱古力奶見到妹妹會點呢??)

    回覆刪除