2008年10月14日 星期二

Sheryl @ Day 2

尋日1:30pm開刀, 好彩有個好嘅ma醉師, 無咩side-effect, 到7:00pm左右已經好好胃口咁食晒碗粥, 姑娘見我食到嘢同埋子宮收縮得幾好, 7:30pm已經可以拆左條drip! 加埋塞藥同口服止痛藥, 尋晚唔多痛, 都瞓到唔洗食安眠藥. 


今朝7點正阿姐就叫醒我地話要收陪人床(即係CoCo爸張床), 當我地仲半夢半醒, 埋怨緊點解咁strict七點正要收床之際, 7:15pm左右突然聽到Dr. Wan把聲.  嘩, 咁早黎檢查!!!  醫生check完話progress好好, 可以試落床, 叫姑娘早晚同我塞藥 (塞藥係最有效最快同last得最耐嘅止痛藥), 咁醫生走左之後姑娘就同我拆左條尿喉, 帶左條收腹帶, 就叫我過多一陣如果想去廁所就落床去, 不過距離上次塞藥未夠12個鐘, 未可以再塞住, 淨係比左口服止痛藥我食 .  其實我一早有晒心理準備去小便會痛, 同埋最痛就係落床果下, 所以我一直都賴死唔落床, 等到真係要去小便先落.  直到差唔多10點, 開始覺得口位好痛, 我都知係因為膀胱開始滿, 頂到傷口所以痛, 咁都唯有要落床!


CoCo爸扶我起身落床 (基本上係搬唔係扶), 係預左痛, 但係無諗過會痛到咁!  真係勁痛, 仲要行去廁所, 每一步都痛到標眼水!  跟住去小便, 無尿道炎果種痛, 開心之際又突然覺得傷口痛, 係超痛! 我諗係因為empty bladder果時又頂到個子宮傷口, 又痛餐死!  跟住唯死返上床, 唔敢再落床住.  姑娘跟住問我落床點, 我就話痛到我死下死下, 佢就即刻同我塞止痛藥, 果時係10點幾左右, 塞完就去試breast feed.   直到下晝1點幾, 見到Dr. Wan, 佢問我落床落成點, 我話佢知超痛, 佢問我 "你無塞藥咩? 10點幾先塞咁遲? 梗係痛啦, 我睇完你之後7點幾就要塞啦, 你聽日同姑娘講話醫生話可以早d塞架!"   唉, 聽日先講有鬼用咩, 我最痛係今日呀! 


今日剩低嘅時間姑娘都好準時同我塞藥同埋比口服消炎止痛藥我食, 情況好左好多, 行同落床都要CoCo爸扶下, 但係已經係可以接受嘅痛. 


至於Sheryl, 佢今日試左3次breast feed,  都算ok, 肯啜, 不過我其實唔知佢食唔食到/有無得比佢食, 所以餐餐都要穩陣d補奶粉比佢.  兒科醫生話ok, 因為開刀無順產咁快上奶, 而且bb初生幾日唔會食好多, 鍾意瞓多過食, 只要keep住試就無問題. 


三小姐果樣第2日已經同第1日唔同左少少啦:


 


聽日要keep住努力breast feed, 因為可以幫阿媽我收身, 阿囡Sheryl你要生生性性, 對你對我都好架!

9 則留言:

  1. 恭喜恭喜
    BB好靚女喔!!

    回覆刪除
  2. 冇相干, 呀囡唔食我食...

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜! 祝囡囡健康活潑, 快高長大!
    hmmmmm...阿女暫時睇落....好似似老竇多啲喎...

    回覆刪除
  4. 囡囡個樣好標緻呀 ,傷口痛就唔好郁咁多喇,一陣整到仲辛苦呀,做媽咪就要忍喇,不過我相信有Co Co 爸陪你左右,你會好快好番既,加油呀靚媽咪

    回覆刪除
  5. 媽媽真係好偉大! 爸爸都係呀!!!

    回覆刪除
  6. 恭喜晒, 靚靚媽咪! BB女好可愛, 想快D見吓佢! 你會幾時出院呢? 我就好彩D, 順產後第二日已經落牀周圍走, 一D都唔痛。不過無計啦, 母親是偉大的, 忍吓啦, 見到Sheryl就唔覺得痛啦... 係呀, Dr Wan 每日都超早嚟, 未起身已經比佢叫醒, 不過佢做嘢好efficient! Breast feed 需要一D時間, 俾多D耐性同心機, 你一定得嘅, 努力!!!!

    回覆刪除
  7. Maggie....我睇完有d 驚..........o個痛......都幾難頂咁bor
    hksh semi private 老公都可以過夜咁好?早知我都hksh 啦~

    回覆刪除