2008年10月17日 星期五

提早出院@Day 5

話說養和嘅開刀生仔package有5日4夜同6日5夜兩個choice, 我一直都打算住6日5夜, 諗住可以有人幫我揍住bb, 我可以休息多d.  但係其實我喺醫院平均每日都瞓唔到8粒鐘, 因為日頭有人出出入入, 姑娘又每3個鐘call一次餵奶, 每次餵奶又攪成粒鐘, Dr. Wan又朝朝早都6點幾黎巡房 (我朝朝早都比佢摷醒, 佢問我覺得點, 我真係想同佢講我其實覺得好眼瞓!!!!), 加埋兒科每日兩次巡房, 基本上係唔洗瞓!


到左第5日朝早, 我同CoCo爸都好似adapt左咁, 未夠6點已經醒左 (幾叻, 早過Dr. Wan!).  我覺得傷口都ok, 加上兒科話Sheryl過左黃疸高峰期, 無問題唔洗照燈, Dr. Wan又日日同我講叫我唔洗住咁多日, 喺醫院又瞓唔到, 咁不如早一日出院啦!  Dr. Wan 6:15am黎到巡房, 又問我出唔出院, 叫我唔洗住多日啦, 咁我就話好啦, 不過我想夜d 先出院 (因為要叫工人清潔左屋企先, 同埋有d朋友預左今日黃昏黎探我), Dr. Wan不知幾開心, 巡房又巡少個, 唔洗日日趕到隻狗咁!  Dr. Wan話出左院都要食止痛藥, 唔食唔得, 開左成個星期藥比我. (咁咪即係要痛多一個星期?!)


結果我住左5日4夜, 第5日夜晚8點左右出院, 出院前梗係要同我住間病房影相留念啦!



仲有睇bb嘅玻璃房:


喺外國, 無carseat醫院係唔比bb出院架, 香港就無規定, 有好多人都會手抱bb撘車, 撘public transport同的士就無得好講, 如果自己車, 我就真係好反對手抱啦!  如果真係有咩意外, 你又點可以/可能肯定自己唔會放手呢?  呢樣自己根本控制唔到, 所以我地買左呢款Aprica 嘅carseat, for new born至4歲, 好處係可以平瞓同埋打橫瞓, 仲protect埋個頭仔.   bb大個左可以拆左個headpiece, 變返張普通carseat!



返到屋企張新床仔, Sheryl大覺瞓, 睇黎佢都幾滿意佢嘅新居:



至於我同CoCo爸, 終於可以瞓返張5呎床啦!!!!

3 則留言:

  1. 我都argee 一定要有carseat 先安全,無自己車就真係無計唯有抱到實一實啦
    hksh 又幾好bor......我個邊話明早出院都要俾足揀咗個package o既日數

    回覆刪除
  2. 去仁安呀
    開頭都有咁過hksh.......但個fd 話唔好.....而且跑馬地對我o黎講又的確係遠一d

    回覆刪除
  3. you looked very well after birth wor!!

    回覆刪除