2008年10月3日 星期五

Milky又發作啦!!!

自從Milky年半前尿道炎好返之後, 轉左食Canidae 加 Berry Balance supplement, 尿道炎一直都無再返發, 加上完全無食街買嘅零食, 淨係食我自己整嘅燕麥餅餅, 個個都話佢連d毛都多左靚左!   點知9月尾果時CoCo爸拎個電剪同Milky剃pat pat毛, 剃完之後Milky就成日用個pat pat磨地下, 磨到小便位後面紅晒.   我都心知不妙, 咁啱Milky又夠期打癲狗針, 就順便睇埋vet.  果然不出我所料, 驗尿結果係有細菌同有晶體, 即係又要食20日抗生素!  因為而家落親街Milky都會磨pat pat, 所以vet就比埋支殺菌shampoo我地, 早晚用黎同Milky洗pat pat!


至於返發嘅真正原因係咩呢?  到底係因為剃毛剃得太短? 定係因為工人同Milky抹身果時抹得唔好呢?  因為之前一直都係我負責同Milky抹身, 我一定最後先抹大便位, 我諗工人一定無咁做!  所以我而家就嚴格要求工人要用separate tissue 抹左大便位先, 條抹身巾如果抹過其他地方就一定唔可以再抹小便位!  所以話如果唔係無得揀, 我一定唔會假手於人!!!!


好彩食左5日藥同埋嚴格監控抹身程序之後, 再驗尿就無細菌啦!  不果仲要finish剩低果15日嘅antibiotics, 阿囡真係可憐, 又要做藥煲!  不過好彩已經好返好多, 如果唔係我遲d要入院成個禮拜, 一定掛心掛屎我囉!!!!!


沒有留言:

張貼留言