2008年10月15日 星期三

Visit by 公公婆婆 @ day 3

今日傷口仍然痛, 特別係一早落床果下, 真係幾慘烈!  醫生check過又話無問題喎, 佢話瞓喺度唔郁唔痛就ok, 郁動會痛就要成個星期先會好d架!!!


至於Sheryl, 佢今日breast feed都好乖, 好肯食, 只係我仲未夠比佢食, 要補奶粉, 不過兒科醫生話係正常. 


另外今日婆婆下晝黎探 Sheryl, 其實我生果日公公婆婆已經由我未生等到Sheryl出世, 不過果日bb剛剛出世, 未可以抱住影相.  今日就唔同啦, 因為bb黎左我房breast feed, 所以婆婆就可以抱住孫囡影第一張合照啦!



跟住黃昏6點左右又見公公黎左, 原來今晚公公去開跑馬地, 所以又黎睇下我同Sheryl啦, 不過因為Sheryl剛剛又食完奶返左入bb房, 所以公公今日影唔到相添, 唔緊要, 留返下次!!!


 

4 則留言:

  1. 你媽咪都好後生wor....

    回覆刪除
  2. 雖然合埋眼,但都睇到Sherly的眼線好長...一定似媽咪, 係大眼靚女!

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜~~

    回覆刪除