2008年10月16日 星期四

好痛@day 4

第四日一早起身, 覺得傷口無咁痛喎, 仲好開心繼續試breast feed.  Sheryl都好叻女, 啜得幾好, 不過係我未上奶, 仍然要繼續stimulate.


風平浪靜地一直到黃昏, 開始覺得有上奶feel, 開心唔夠幾個鐘, 開始覺得心口好似有兩舊石頭一樣, 勁痛!  痛到連手都舉唔起.  姑娘見我咁痛, 就幫我手按摩, 其實真係每下都勁痛, 姑娘話:"谷奶係咁架啦, 痛起上黎同生仔差唔多!"   一到餵奶時間, 我即刻仆去餵奶房, 點知Sheryl喊到收唔到聲, 係都唔肯食.  又難怪, 比舊石頭你你都唔食啦!  好彩d姑娘超好人, 又有耐性, 幫我按摩又幫我pump奶, 但係都失敗!  姑娘話我有部份乳線塞左, 攪左成粒鐘, 已經係半夜12點, 其他餵奶嘅媽咪都已經返晒房瞓, 姑娘叫我唔好再pump, 如果唔係over stimulate仲衰, 分分鐘會發燒!  佢叫我返去試下瞓, 第二日再試.  本來諗住Coco爸今晚唔洗陪我過夜, 但係因為驚我會半夜發燒, 結果二百幾蚊都係慳唔到, 又要加床!


好彩我都瞓到, 雖然個心口勁痛!


Sheryl第4日果樣, 好似又有d唔同左啦喎:~~~


1 則留言: