2008年10月2日 星期四

產假第一天的節目

10月2號第一日放產假, 竟然都有好豐富嘅節目!  我地見milky去過山頂幾次, 所以見weekday無咁多人, 今次就帶coco去啦!


當日天氣涼涼地, 去 Peak Cafe坐室外好舒服架!  佢地仲有dog menu, 雖然只係現成嘅牛皮骨, 但係coco 已經開心到震!



人食嘢都有冰水供應啦, 狗狗都有水飲架!



叫左嘢食之後, 我就去左洗手間, 返到黎coco爸話比我知阿囝掛住望我, 骨都唔食, 要見到我返左黎先肯食!  阿媽我梗係心都甜埋啦, 阿囝有幾為食, 識佢嘅都知, 但係佢竟然唔食舊骨都要等我返黎, 阿媽我真係開心屎囉!!!!


Coco: ......點解阿媽咁耐都未返架......?!!!"



coco:" 好囉, 阿媽返左黎, 我可以安心食骨骨啦!"



我地就叫左至愛嘅Cherry Stone Calm!



全雞中翼嘅Buffalo wings



仲有三文魚烤飽, 不過掛住食唔記得影相!


食完就梗係同d黃金週自由行嘅同胞爭下位影相啦!



 

7 則留言:

  1. 我想問預產期幾時呀!!!coco爸

    回覆刪除
  2. 好耐冇見coco喇! qq同coco越黎越似, e+連條頸帶都似埋, 唔知同場時會唔會認錯仔呢?

    回覆刪除
  3. coco媽, 知你bb就嚟出世, 係唔係好緊張呢? 祝你同bb健康快樂, 一家順順利利啦!!!

    回覆刪除
  4. Maggie你真係唔似就生得.仲好輕型咁!Coco爸個就....好似又勁左!

    回覆刪除
  5. 睇怕你生完之後實fit過未生呀......事關你實在太輕型.......祝你同你個三小姐身體健康!

    回覆刪除
  6. raw o既 clam 你都可以食........真係好羨慕呢..... (熟o既我都無得食住)

    回覆刪除
  7. 點睇都唔覺你就生得呀,反而Co Co 爸就

    回覆刪除