2009年10月6日 星期二

帶bb去旅行辛唔辛苦??? (帶狗去玩又辛唔辛苦呢?)

去完沖繩之後好多朋友都問我呢個問題, (多過問我沖繩好唔好玩, hehe!)


我個答案係: 無想像中咁辛苦! 


不過我覺得辛唔辛苦真係因人而異, 有少少經驗可以分享下:


1.  平時involve幾多揍bb - 如果平時大部份時間都依賴工人(包括weekends), 自己involve 唔多的話, 去旅行一定超級辛苦!   我雖然有工人, 不過放工後同假期一定自己揍返, 工人主要做清潔同煮飯, 咁我同Sheryl去旅行基本上同平時weekend分別唔大, 所以唔覺特別辛苦.  最辛苦係出完去一日返到酒店仲要洗奶樽(因為平時係工人做), 所以我想像到平時90%依賴工人0既朋友同bb去旅行會超辛苦!


2.  自己帶水 - 幾個朋友之前去日本都因為食水問題而令bb水土不服, 我地當然汲取經驗, 今次自己帶左3L水去 (1L屋企熟水, 2L屈人寺distilled water), 因為Sheryl 每日3 餐奶只有1 餐要開奶粉, 另外兩餐食人奶, 所以如果全奶粉就要帶多d水啦!


3.  目的地選擇 - 最好揀d "文明"d同乾淨d, 仲要d人識英文, 如果唔係有咩病痛真係睇醫生都唔識講d symptoms!  當然仲有機程, 去沖繩只係兩個幾鐘, 不過如果Sheryl唔訓, 都真係幾辛苦架, 去程佢清醒左一個鐘, 我地已經好攰, 因為要抱住佢, 佢又無時停!


4.  foldable highchair - 呢張野真係超有用, 因為好多餐廳都無highchair, 而我地食飯時間通常Sheryl都要食粥仔, 有左佢就好方便啦!



5.  唔好跟團 - 真係唔好呀, 辛苦死都似!  早出晚歸時間又唔flexible!  最好就set到個行程relax d,  玩resort就最好啦, 攰就返房訓!  最好係自駕遊, Sheryl坐車最好訓, 可以比bb係車上訓, 慳返d時間!


有d朋友又問, 帶bb去旅行係咪"攞苦黎辛"?  bb咁細都唔識架啦!  個人覺得同bb去旅行個目的係享受親子時間, 因為幾日都係24小時同bb一齊, 唔係玩就係食, 好開心架!  呢樣野真係要有bb既朋友先feel到!  加上去旅行就係人都開心d架啦, Sheryl都比平時開心左好多, 可能因為24小時都有daddy mammy陪住啦!



好似養狗咁, 我身邊有d朋友覺得我個個月山長水遠帶CoCo Milky去游水沖涼係"攞苦黎辛", 比人沖咪得囉!  我覺得同佢地去游水, 見佢地好開心咁玩, 我都enjoy我都開心! (養狗(認真果種)0既朋友應該明白!)


重點係, 你享唔享受個過程, 同埋享唔享受同身邊0既人/狗一齊做呢件事,  即係話, 主角係人/狗, 去邊, 做咩, 都只係一個media! (當然, 去日本就最好啦, 可以shopping放血!


生bb係要投入享受育兒樂, 唔係淨係叫工人餵飽佢照顧佢, 比錢佢讀書; 養狗都係一樣, 養左又唔同佢出去玩, 又怕煩又怕攰, 咁就唔好養啦!!!  (唔好意思, 突然有感而發! haha!)


當然去旅行就一定比平時辛苦d, 所以一定要做好planning呀!  對我黎講, 辛苦程度可以接受, 所以已經plan緊下次去邊! hehehe! 

12 則留言:

  1. Totally agree your theory, 只要見到BB開心笑笑, 去邊、做咩都咁開心, Right?

    回覆刪除
  2. 用錢都買唔倒既親子樂

    回覆刪除
  3. 好贊成. 真係要自己去享受埋果中既樂趣至好生或養狗. 唔好依賴左工人.

    回覆刪除
  4. 咦~ 咁睇黎如果我地同埋阿仔去travel, 應該問題不大, 我地諗住明年同阿仔去台灣玩下~

    回覆刪除
  5. 我未生時都覺得咁細個都唔識睇架啦!!生左後就覺得想同佢睇同感受多d野~~(不過我同老公諗法唔多一致....所以有好多想做想去嘅佢唔多支持.但佢都會做..攪到好似要逼咁....攪到我都冇晒動力~~~諗諗下就算啦!!唉...睇到你哋成日帶bb四圍去真係好開心...唔知點解佢唔會..希望大d會好d啦!!不過我諗死性冇得改架啦!!我同皓b自己去啦!!)
    係啦!!布布綿綿出下去游個水,沖個涼幾開心呀!!冇b之前我自己同佢哋去...而家要老公一齊去...又係叫幾次先去得成.....本來今日去架...又去唔成啦!!!唉...都唔知點解....
    唔好意思, 又係突然有感而發!!多謝你睇我"發爐穌"
    10月17日去may到食大閘蟹你哋得閒嗎?

    回覆刪除
  6. Thanks for sharing! 我們12月會同一pair朋友同埋佢地個1歲仔仔去布吉,我forward左你個blog比個媽媽睇啦!

    回覆刪除
  7. Would you please tell where can buy this folderable highchair lei? And did you bring E-cooker to travel? And can you share how to fix baby 3 meals lei?
    Thanks,

    回覆刪除
  8. Thank you very much ar. 其實我係Kitty朋友呀! 會同佢十二一起去布吉, 到時我仔都應該17個月了. 請問你個女幾大呢?

    回覆刪除
  9. 養人仔同狗仔真係好似. 你所講既感受就好似我第一次同兩個仔去露營咁, 雖然要一個人孭住個幾十磅既背囊拖住兩個仔行個幾鐘, 但當可以24小時同佢地親親, 見佢地自由地跑, 自由地玩, 玩完就埋身黐住你果種感覺後, 真係再辛苦d都係值得架!!!

    回覆刪除
  10. 咦.......妳咁講...咁我都放心d.....我日日都係工人....hahaha
    不過9個鐘機我估都必定會俾全機人痛罵...haha,同埋我地唔係好夠胆係oversea 揸車.... =.= 未試過.

    回覆刪除
  11. 想請教下, 去旅行點洗奶樽?

    回覆刪除
  12. 請問帶工人去旅行,點樣幫佢簽征?

    回覆刪除