2009年10月22日 星期四

CoCo - post FCE day 6

今日lunch再去學放尿, 其實都仲係唔係好feel到個bladder係邊, 不過咁上下位置按都按到, 不過到個bladder清左70%左右, 就更難按, 因為bladder細左, 要"搵"仲難, vet assistance幫我清, 都仲按到好多出黎, 不過姑娘話已經好好, 如果一日放3次, 就算每次只係放到70%都應該ok, 今晚輪到CoCo爸去學.


去到同CoCo做physio, deep pain reflex都幾強, 不過都係時望時唔望 (其實唔知係咪習慣左呢?)  今日試下同佢企, 感覺上佢無咁傾向前半身, 開始肯weight bear多d係後腳, position好佢後腳, 放手佢都可以企到5秒左右.  雖然唔知係因為佢對後腳increase左tone定真係自己出到力, 不過起碼可以balance到幾秒係事實!  跟住我扶住佢個hip, 叫佢sit, 佢可以慢慢坐低 (我只係扶少少), 不過都可能係佢前腳向後移, 所以後身自動向下"sit". sit左之後我叫佢 "up", 我feel到佢係自己pay緊effort去企起身 (當然我都仲要扶佢).


我真係唔知叫唔叫做有進步?  vet 0既角度, 只係睇deep pain sensation, 問佢有無進步, 佢就只係得一個答案: deep pain sensation唔consistent! 


如果出得院, 我會帶佢去Grace Li度做針灸, 同埋去CAU間rehab centre度做physio, 希望可以幫到Coco!

沒有留言:

張貼留言