2009年10月17日 星期六

晴天霹靂........

星期五晚, 如常放完狗, 執緊野準備迎接繁忙的星期六! (朝早要去Tutor Time上playgroup, 跟住返屋企比Sheryl訓晏覺, 4點入元朗同labclub班好耐無見嘅朋友食大閘蟹, 再返出銅鑼灣同Sheryl太公太婆食晚飯!)  正當大家準備訓覺, CoCo突然嘔, 跟住兩隻後腳無晒力, 行唔到路!!!! 正確黎講係下半身完全唔郁得, 包括條尾同pat pat.


第一個諗法就係spinal injury, 但係CoCo落完街行返上黎抹埋身攪左一輪準備訓覺都無事, 唔似係trauma!  但係休息左15分鐘都無改善, 我地即刻打比睇開個vet, 佢建議我地直接帶CoCo去太平道睇急症!  當時已經係凌晨一點, Sheryl訓左覺, 我地叫工人姐姐睇住佢, 我地即刻飛車過海去太平道診所. 


Vet檢查完話用手按CoCo個身佢都唔覺痛, 應該可以排除係trauma 嘅可能性, 應該係either 椎間盤突出 / 有血瘤壓住神經線, 但半夜無得做MRI,要等第二朝專科返黎先做得, 所以要留院.  當時已經半途兩點幾, 我比CoCo嚇到腳都震埋, 好驚佢會好唔返, 放低佢返到屋企已經3點幾, 好眼訓但係根本訓唔著,  第二朝8點半又要起身, 真係心力交瘁!!!!!


今朝帶Sheryl返playgroup, 10 點幾收到vet電話, 話準備同CoCo庥醉做MRI.  11點幾再收到電話, vet約我地3:30pm去見佢.


Vet話MRI見到有兩節脊骨退化, 其中一節(T13)退化得好嚴重, 不過退化如果壓唔到神經線係無問題既, 問題係MRI見到有swelling情況, 因為swelling導致壓住神經線, 令下半身完全唔郁得.  好彩係呢個情況唔洗做手術, 要食藥同針灸等swelling 減退, 下半身就可以郁返, 須時大約3-4日, 跟住要"學行路", 大約兩星期左右先行得番 (進展良好的話), 要keep全食supplement半年, 理論上半年後就同普通狗狗無分別. 


原因呢?  Vet話唔係trauma, 原因不明, 總之係退化引致.  至於點解4歲半就退化?  vet 話同CoCo平時玩得太癲太唔錫身都有關係! 


聽到vet話復原機會好大, 放下心頭大石, 即刻上病房探CoCo.  Vet話想CoCo留院3日observe下同埋等佢control到小便先返屋企, 方便照顧, 我地見到CoCo果時佢個身係度震, 見到我地好開心想過黎又過唔到, 我地見到佢咁, 個心好痛, 喊到收唔到聲!  (vet d staf一定以為我地痴線, 又唔係critical case, 喊到劏豬咁!)  其實我地明白佢震係庥醉之後嘅反應, 但係見佢吊晒drip, 下半身又唔郁得, 又想行過黎果個樣, 我個心真係好痛!  由於唔係正式探病時間, 我地只可以留幾分鍾, 當我地走果時, 聽到CoCo哀鳴, 個心真係痛上加痛!!!!!  平時CoCo已經好驚去clinic, 加上又有separation anxiety, 而家仲要唔知點解行唔到, 佢一定好驚!!!!!


好唔想掉低阿囝一個喺醫院, 但係又擔心vet斷症唔知係咪100%準確, 萬一過左幾日都仲係郁唔到咁點算?  如果而家同佢出院又好似有d擔心..............


希望vet無推斷錯, 希望CoCo好快可以好返, 好掛住阿囝呀!  CoCo你要be a brave boy, 快d好返去游水水啦!

沒有留言:

張貼留言