2009年10月22日 星期四

CoCo - post FCE day 3 to 5

自從星期日(post FCE day 2) repeat 左MRI之後, 星期一到星期三我地日日都"心力交瘁", 又要返工, 又要照顧Sheryl, 又要日日撲兩次過太平道睇Coco. 


阿囝day 3 開始有番deep pain reflex, 不過係reflex only, vet 話要有deep pain sensation先樂觀, 即係整痛佢佢唔係只係鏥腳, 要轉身望過黎先得.  只要有deep pain sensation, vet 就有信心佢可以企返起身. 


Day 4 我地打去何大成度, "求"佢即日見下我地比second opinon, 何醫生真係好好人, 佢已經fully booked, 都肯睇晒d症之後見我地 (已經夜晚7點幾8點).  基本上治療方向同呂醫生一樣, 不過佢話佢見過0既FCE cases 90%可以行得番.  本來想同Coco轉院去何醫生度, 起碼近d方便探病, 不過原來夜晚係無人on duty, 唯有stay係太平道先.  何醫生話如果想接佢返屋企一定要學識放尿, 佢唔suggest manual expression (用手按), 因為多數都按唔清, 佢suggest 插尿喉, 不過要好小心一定要sterilize所有野, 如果唔係好易infection.


Day 5 醫生話deep pain sensation唔consistent, 有時會望過黎有時唔會, 不過reflex強左好多, 縮得好大力, vet話當佢reflex縮腳果時同佢鬥力, 可以prevent muscle atrophy.  另外vet教我地放尿, 佢話我地一定要學識先可以出院.  不過manual expression真係好難, 要按得arm已經難, 要按得清更難, 同埋好攰, 對手都軟埋, vet話係咁, 佢按都手軟. 


Day5 開始, 由開頭完全flaccid, 到而家second stage開始有tone (有spasm), 一有stimulation後腳伸到直晒, 要扶佢企, position對後腳有d吃力, 因為要break左佢個 tone先.  佢由開始果時neglect自己後半身, 到而家我覺得佢at least 知道自己後半身有"野", 因為佢企起身果時前腳會放後d去balance自己 (如果佢唔知後半身有野, 又點會用前腳去 balance呢?)  不過呢d都係我地 rehab人睇野既方法, vet只係concern有無deep pain sensation, 無就一定行唔番!


精神同食野都無問題, 不過見到佢自己都好frustrate點解企唔到行唔到, 每次我地用毛巾吊住住下半身, 佢就行得好快想走佬, 等到我地去探佢, 一向都裙腳既CoCo變得更裙腳, 我行入佢間房同佢做運動, 佢用前腳行過黎, 後半身拖住都要死跟, 如果坐係佢隔離佢就一定要將個頭放係我隻腳上面先放心. 


我地要努力學放尿, pass就可以帶番屋企啦!  

3 則留言:

  1. 放尿真係好難, 我學極都唔識. 不過你為左 coco, 要努力學識佢呀!!

    回覆刪除
  2. 咁而家見到你哋識得擺尾未呀 ?

    回覆刪除
  3. 真係好難呀......努力呀.....coco依家靠你地la....加油呀.

    回覆刪除