2009年10月27日 星期二

CoCo返屋企 - post FCE day 8 to 10

星期六終於都可以接CoCo返屋企啦, 接佢之前, 我地買定晒所須物品 - 尿片, 濕紙巾, 尿墊, 手套.  但係買唔到sling, 唯有用住毛巾先.


平時坐車企足全程既CoCo, 出院上車仍然想企起身, 試左幾次之後佢知道企唔到, 唯有訓係度, 一直返到屋企樓下, 佢突然好興奮, 竟然比我見到佢用4隻腳企左起身!  不過只係keep到5秒左右, 但係我已經好開心, 阿囝努力呀!


返到屋企佢好似好攰咁, 訓到死豬咁, 一定係醫院無安全感訓得唔好啦, poor CoCo!


放尿 - 呢個係好難既task, 難在真係唔知放清未, 長期放唔清會膀胱炎, 所以真係好擔心!  放尿既trick唔係要大力, 而係要按中之後keep住個pressure, 所以係超攰, 手都軟埋.  不過我地都好比心機試, CoCo爸仲按得好成功添, 尋晚放左兩張半尿墊先absorb得晒!  唔知係Coco爸太大力, 定係阿囝d感覺好左, 佢越黎越掙扎, 我地都好驚整親佢其他內臟!   除左第一日返黎之外, 阿囝都無用過尿片, 因為佢係urinary retention, 只要定時放尿, 佢係唔會有leakage, 除非bladder滿到漏, 不過定時放尿就唔會有呢個問題.


大便 - vet話大便無得放, 總之屎屎到肛門就會排出黎, 呢樣都係我地好擔心既, 一來係衛生問題, (之前阿囝唔係屋企大小, 一定要出街先痾), 二來係佢行唔到, 又唔知佢知唔知自己痾左, 會攪到自己成身係!  我上網搵左好多FCE 0既資料, 外國有d人教每日定時定候同佢去大便, 每次帶手套用手指伸入肛門一寸左右, stimulate大腸movement, 就會自動排便.  我地呢樣就好好彩, 因為阿囝4年以黎一直都係早晚食完野就落街開大, 風雨不改, 所以而家每次佢食完野, 我地就帶佢出去後樓梯, 我用手按幾下佢肛門位置 (外面only,我無伸入去), 就見到佢肛門收縮, 跟住就排便.  係試過兩次行緊去後樓梯途中佢就痾, 不過就未試過瀨, 阿囝真係好叻叻呀!  (其實我地懷疑佢係忍到少少0既)


行動 - 呢樣反而真係唔知點攪, 因為阿囝前半身無問題, 基本上佢係可以0係室內自由行, 不過會拖住對後腳, 同埋整親扭親都唔知, 唯有當我地睇唔到0既時候困圍欄 (包括瞓覺), 成個area都要放晒軟墊, 仲要唔可以放水, 因為佢會整到周圍濕晒, 連自己都濕埋, 好易皮膚病!  而家唯有每日兩餐水溝糧, 就可以make sure佢飲到足夠0既水, 不過d糧浸軟晒, 又驚佢d牙會唔乾淨, 唯有定時同佢brush teeth.  如果Sheryl瞓左, 我地就會放CoCo出黎用條毛巾同佢行路, 郁下d關節, 但係佢好似好唔開心咁, 好down好depress, 無晒信心, 我地見到都好心痛!


呢件事令我體會到, 平時訓練定時大小便係好有幫助架, 當然希望大家呢世都唔洗識放尿放屎, 但係萬一不幸發生, 平時訓練左0既野真係有好大幫助! 


返左屋企3日, 我地覺得CoCo可以自己gut高個pat pat, 不過對後腳都係無control, 條尾0既deep pain reflex強左好多, 仲見過佢自己lick小便位同後腳!  雖然每日都只係有少少進步, 但係我已經好安慰, 我地要think positive, but prepare for the worse!


阿囝加油呀!!!!!

沒有留言:

張貼留言