2009年10月16日 星期五

Sheryl玩足一日 @ 一歲生日

10月13號係Sheryl一歲生日, 我地無攪生日會, 因為佢應該未識, 只係請左假成日陪佢去玩, 無錯, 係玩足一日!


朝早食完早餐就落左樓下商場間Cheeky Monkey, 因為星期二特價$38任玩, 點知去到一個人都無, $38包場一樣!!! 



不過包場唔一定係好事, 雖然Sheryl未識同人玩, 但係佢鍾意有其他小朋友係佢身邊玩.  所以end up 佢無咩點玩, 一味痴住阿媽, 驚死我地留低佢一個!



獨霸波波池:



之後返上樓食粥同訓晏覺, 訓醒都差唔多3點, 於是出發再玩過, 今次去西寶城Playtown.


去到剛剛清潔緊, 唯有等一陣.  Sheryl等待中.................. 



呆坐好悶喎, 不如搵架車仔玩下:



玩玩下有個哥哥走埋黎影相, Sheryl又貪心想要人地架車!



呢度有好多玩具玩架!



Sheryl最鍾意呢個玩具:



Sheryl:  媽咪, 如果屋企好似呢度有咁多玩具就好啦!!!!



玩玩下又比阿媽捉去學行路:



見其他人玩呢個滑梯好刺激滑得好快, 點知可能因為daddy重, 減慢晒個速度!



於是媽咪同Sheryl再玩過第二個滑梯:



Sheryl:  嘩, 嚇死我啦, 快d走人!!!!



玩玩下有個鬼妹bb走左埋黎kiss左Sheryl一啖! 



玩完返屋企食飯, 食完飯就到派禮物時間啦!  收到爺爺封利是開心到....... 



仲有金手鐲......



跟住就到蛋糕出場啦!  呢個蛋糕可以話係媽咪design架, 因為Sheryl好鍾意日日同佢一齊沖涼果隻duckie, 所以媽咪就send左duckie張相, 同埋兩份禮物0既相比cake shop, 其他就係cake shop design 0既!  個蛋糕唔單止手工靚, 個黑森林蛋糕仲好好食!



Sheryl見到個蛋糕超開心, 因為有佢個朋友仔duckie!



影相都掛住望住個蛋糕.......



daddy mammy都有比利是架!



食完仲有節目, 就係"玩狗"啦!  平時媽咪都唔係幾捨得比Sheryl"虐待"朱古力奶, 不過今日見佢生日, 佢又成日想同朱古力奶玩, 唯有辛苦朱古力奶啦!


Sheryl: " Milky, 今日係我生日, 你要聽我話, stay好唔好郁, 我要玩"扯你d毛"!"


Milky: "Mammy, heeeeeeeeeeeeeeelp!"



連平時無時停0既CoCo都stay係度比Sheryl"虐待", 睇下Sheryl幾enjoy, 係咁又打又扯!  不過CoCo淨係掛住媽咪手上既零食, 任打唔嬲!  真陰公!!!!!



Sheryl 一歲啦, daddy mammy希望妳健康快樂咁成長就夠啦!!!!  媽咪諗起一首Eason 0既歌"大個女", Wyman 填0既詞好正:


http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=355488


其實係呀 係呀 你未有牙架 
卻謹記別說謊 應小心甩了大牙
係呀 你好嗎 你就說話架啦 你在陪我講心嘛

# 時光會逼你這副萬金之軀 競逐世上各樣乜乜之最
你若決定要做最尾一名絕對允許
人生這可怕的染缸有所有污垢要面對 人轉眼將會大個女

能變成李英愛 能變邊個人也相親相愛
飄過了大海 願風風雨雨都可以避開
你還要戀愛 我還記得愛兒女所愛
早習慣看開 你易容還是可愛

最重要心記得要開 來競技角力賽
最終不管輸贏都 一般可愛

其實係喎 係喎 你未算傻架喎 你使到父母親 彼此都加倍諧和
係呀 你叻啦 你未有哥哥 你來提我添丁喎

# repeat

沒有留言:

張貼留言