2009年10月2日 星期五

Training by Mammy @ Cheeky Monkey

我地屋苑商場一年前左右開左間叫Cheeky Monkey 0既 indoor playgroud, 有d攀爬架, 波波池etc., 不過可能因為我地屋苑會所都有類似facilities, 呢間野一直都冷清清!


有日放假經過, 依舊拍緊烏蠅, 我發現佢地有個 baby playroom, 比學行0既bb玩, $68三個鐘任玩 (其實我都覺得貴), 不過我見會所無咁大個area比細bb玩, 放假無野做所以就比左$68入去試下, 由於無其他bb, 所以包場一樣, hehe! 


Sheryl等待中:



其實個baby playroom唔係好大, 不過好在無人同埋有晒地墊, 任趺唔嬲! 



新場Sheryl唔熟地頭, 扮晒斯文:



CoCo爸成日叫我自己train Sheryl, 今次終於都有場地配合啦:



Warm up一輪, Sheryl開始enjoy......



跟住學下行路先:



上次去Gymboree Sheryl死都唔肯"捐"tunnel, 今次終於成功啦!  (呢個activity CoCo同Milky玩障礙果時都唔敢玩架, 我諗"捐"tunnel都真係幾得人驚, wakakakaka!)



其實成功既秘訣好簡單, 就係放佢入去條tunnel度, 跟住我走去個出口度話"抱抱",  由於呢期Sheryl勁痴阿媽, 所以就9秒9爬過黎, hahaha!


不過我覺得$68都係唔係好抵, 所以之後都無去囉.  最近見佢有d紅日假期做promotion $38任玩, 個場咁冷清, 唔知會唔會好快"摺埋"呢? 

3 則留言:

  1. 嘩, 你個屋苑都幾好, 有依啲地方俾小朋友, 雖然要俾錢, 但勝在近, 你而家住你邊個屋苑呀?

    回覆刪除
  2. Sheryl套衫好型呀!!如果我屋企付近都有個呢d就好啦!!

    回覆刪除
  3. 嘩好開心呀!!多謝你先....我驚布布倒亂呀!! 真係要搵個機會見下靚女sheryl呀!!

    回覆刪除