2009年10月18日 星期日

再一次的晴天霹靂!

尋日聽到vet話好大機會復原, 放心左好多, 今日中午去探CoCo, 佢下半身仍然未郁得, 不過就ok精神.


探完佢之後兩個鐘, 醫院打黎, 今次係vet親自打黎, 聽到佢把聲都心知不妙!  佢話剛剛同CoCo 檢查完, 發現情況比尋日差左, 尋日對deep pain仲有反應, 今日就無, 佢話想再做一次MRI, 睇清楚有無出血 / 其他deterioration.  因為黃金48小時就黎過, 要check要treat都係asap.  如果照左有出血可能要做手術.  基本上我係無得揀, 唔通唔做MRI咩?  雖然又要庥醉多一次, 但係都無得唔做啦.........


原本同太公太婆食飯, 但都無計要送Sheryl同工人返屋企先, 我地係醫院stand by.  由4點等到6點半, 終於見到vet, vet話唔洗做手術, 因為佢照晒成條spine, spinal cord無明顯compression, 無出血, 只有退化.  咁點解條cord會無端端shut down?  根據symptoms同MRI, rule out其他情況之後, 最大可能就係spinal infarction, 即係條spine中風, 血管塞左, spinal cord無血到就唔work, 正確黎講係Fibrocartilaginous embolism (FCE)


Vet話因為情況差左, comment由尋日"復原機會好大" 變成 "我都唔敢講會唔會好番", 我地又晴天霹靂多一次!  Vet話可以做嘅係continue針灸同食藥, 等多48小時睇下有無improvement, 如果都無, 行得番嘅機會唔大!  所以其實有手術做仲好過無得做, 無得做=聽天由命!


夜晚探病時間再去探CoCo, 見到佢剛剛庥醉完個樣, 我真係忍唔住喊, 我覺得好對佢唔住, 佢喺度受苦, 我又一d都幫佢唔到, 連帶佢返屋企我都做唔到.


CoCo, 無論點, 我地都唔會放棄你, 就算你行唔返要坐輪椅, 媽咪都會接係返屋企, 但係你要努力d, 我相信奇蹟! 

沒有留言:

張貼留言