2007年2月22日 星期四

年初四溫拿老人演唱會

年初四晚去左睇溫拿老人演唱會, 我完全係陪太子讀書, CoCo爸鍾意睇, 我就挨下義氣同佢去睇!  話說賣飛當日, 我成十一點幾先上網買, check晒咁多場四百蚊飛都係得第16/17行, 點知check 下 check下突然出現左第5行0既飛 (連埋加位即係第9行), 真係死好彩!

當日入場0既人均年齡起碼四十歲, 坐我後面果個阿伯仲叫到好鬼high!  好彩我地有帶相機, 我先有d世藝!!!

 

加埋有成3百歲0既溫拿樂隊 !

好彩麟伯都有solo幾首, 我先無瞓著!

 

5個人當中, 係阿B叫做型d!

我仲以為健仔會帶埋OK仔黎tim....


1 則留言: