2007年2月27日 星期二

勝利道雅仕犬舍~~~無良!!!!!!

又係無良狗舖!


事發經過:


朋友想養Toy Poodle, 因為第一次養狗, 咩都唔識, 就叫埋我地有養狗嘅朋友幫手一齊去睇!  星期六(24/2)去到勝利道雅仕犬舍, 朋友見到一隻合眼緣嘅toy poodle, sales話隻狗3個月大, 另一隻已經4個幾月大, 咁我就建議如果一定要2揀1, 就揀4個幾月果隻, 因為已經打齊針, 無咁易有病!  不過朋友都係鍾意3個月果隻, 隻狗都好活潑, 同其他狗都有玩!  朋友愛不釋手, 於是就一齊去附近一間vet度做body check!  之後就揭發左狗舖一連串嘅大話!


大話1: 虛報年齡~ Body Check嘅結果係: 從d牙齒睇到, 隻狗最多只有2個月大, 而且後腳有patella problem, 即係toy poodle好常見嘅遺傳病, 個膝蓋唔stable, vet話係grade 1 , 即係最輕微果隻!  另外check到淋巴腺有d腫, 可能有感染, 不過又無symptoms, vet話可能係輕微感染.  最後, 朋友都係好鍾意呢隻狗, 所以就決定買佢!


大話2:  食冷飯菜汁?? ~ 坐車返屋企途中, 隻狗暈車浪嘔, 點知竟然係嘔d未消化嘅白飯同埋d綠色嘅嘔吐物, 我即刻叫朋友打返去狗舖問下到底隻狗食左d咩, 因為sales話隻狗一向食開乾狗糧, 叫我朋友比狗糧佢食, 如果隻狗之前無食過狗糧, 一下子轉晒diet, 想唔病都好難!  sales就話佢地係比雞肉白飯溝狗糧比隻狗隻!  哈, 你當我地白痴咩, d 好似展翅咁嘅sales姐姐, 自己都未煮嘢比自己食啦, 點會煮比狗食呀?  跟住返到屋企, 隻狗就唔食嘢, 又痾同嘔左幾次!  到左星期日下畫, 隻狗都係唔食嘢, 我地就建議朋友即刻同佢去睇vet, 因為puppies唔會唔食嘢, 而且已經24小時!  因為狗舖有10 日健康保證, 朋友都係決定拎返去, 狗舖就叫佢放低隻狗, 佢地會帶佢去睇vet (呢件事我事後先知, 如果係我, 我一定要求一齊去睇vet, 我比晒錢, 點解唔可以一齊去睇?)


大話3:訛稱交由獸醫醫治 ~ 星期一朋友打比我, 話狗舖帶左隻狗去vet度, vet話係腸炎, 要留醫吊鹽水, 因為佢都係唔食嘢, 我朋友話想睇下隻狗, 佢地就話如果要睇, 佢地可以帶隻狗返狗舖比佢睇, 朋友唔想狗狗離開vet clinic, 所以無即刻去睇, 諗住等多一兩日!  朋友雖然只係同狗仔相處左一日, 但係都有感情, 為左狗仔好擔心好唔開心!  我知道之後, 叫佢一定要狗舖比佢去vet度探狗仔, 就算唔探都要知隻狗係邊個vet度!  好啦...戲肉到啦!  狗舖比我朋友一問, 就話隻狗其實係新界狗場, 有vet會去狗場喎!  嘩, 大佬, 大話要講都講得合理d呀, 有vet會出診去狗場醫隻狗? 咁咪仲貴過留醫? 仲話隻狗而家好虛弱, 要打drip! 嘩, 我同朋友都有dmedical background架, 就算醫生同人嘅bb打drip, 都唔係一件容易嘅事, 因為bb血管細, 更何況係toy poodle, 仲要到底係唔係vet操刀都成問題!  從大話1同2所見, 大家認唔認為合理推斷下, 佢真係會搵vet醫隻狗????


狗舖話我朋友可以選擇換過一隻, 就算朋友真係換過一隻, 朋友嘅擔心難過又點可以補償?  朋友話事情到呢個地步, 佢地再唔捨得都唯有選擇換過另一隻!  朋友仲未決定, 隻狗仲係狗場接受緊一D唔知係咩嘅所謂 ”治療”!!!


如果隻狗係我嘅, 我諗我已經報左警同佢玩大佢, 隻狗我比晒錢, 連比間狗舖拎左去邊都無知情權, 點醫又唔可以過問! 大佬, 可以換過一隻大晒呀?  我比錢買隻狗, 基於合約精神, 我係想買呢隻指定嘅狗, 唔係是但換一隻都ok!  加上我比晒錢, 合約法下隻狗我係嘅財產, 點解連隻狗去左邊, 病到咁嚴重點樣醫緊我都無知情權? 


狗都係一條生命, 唔係一件 "return and refund"嘅貨物!   生命何價, 請尊重生命!


 


無良黑店:



註:以上對該狗舖之評論為個人意見, 是非黑白, 請各位自行判斷!

10 則留言:

  1. 睇完覺得好難過..... 如果係我, 我諗我都會堅持同狗狗一齊去睇vet or 我帶去睇vet 要petshop 承諾俾我reimburse 個expenses!! 學你講咁, 我俾哂錢, 點解我唔可以一齊!! 隻狗我見左一日, 你換左我既都唔知啦!!! 呢d 黑店, 真係要唱開佢等多d人知, 唔好幫襯!!!!!!!!!!!!!!!! 唔好話買狗, 買咩我都唔會幫襯佢!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 之前happy ma都係去呢間shop買隻松鼠仔都係有病, 咁happy ma又係好似你朋友咁帶番隻狗去pet shop, 個sales都係話會帶佢睇vet, 但係又唔比佢地一齊跟埋去, 個sales仲話隻狗要留院, 但係又唔比happy ma去睇隻狗. 到最尾仲話隻狗死咗, 叫佢揀過隻, 但happy ma唔敢响呢間再買狗, 驚會再傷心, 咁個sales話會比番同樣既價錢happy ma換貨.

    回覆刪除
  3. 之前係附近早野....唔敢肯定呢間係咪黑店, 不過, 勝利道一帶就黑店林立喇...

    回覆刪除
  4. 我個人認為, 黑店與否, 同隻狗買左返黎之後有無病唔一定有關係, 如果間舖做好本份, 但係隻狗都病, 就唔怪得間舖, 始終狗bb面對陌生環境係容易病! 但係如果間舖連本份都唔做好, 仲要用一個又一個大話黎欺騙狗主, 呢d先叫黑店中之XO, 雅仕犬舍正是黑店中之極品!

    回覆刪除
  5. 有時候, 純粹因為想睇o下d得意嘅狗仔, 就會去逛o下呢d狗狗街...其實已經助長o左佢o地; 買狗, 買accessories就更加係佢o地嘅衣食父母添.... 只有謝絕再行呢d街, 令到佢o地冇生意之餘, 成條街仲冷清清...如果可以咁ideal...咁就可以汰弱留強...甚至一間不留.... 如果真係咁ideal嘅話...

    回覆刪除
  6. 少少感想......其實已經唔係第一次聽到客人同狗舖反面, 親眼都見過唔只一次! 對於無養狗0既人黎講, 可能好難理解點解d人為左隻狗, 要據理力爭同狗舖反面! 如果佢地知道呢d狗舖有幾黑暗, 老闆d說話有幾難聽, 有幾無賴, 就會明白要對付用非常手法去做生意0既人, 唔可能唔據理力爭! 之前有單新聞就係有個練馬師買左隻病狗, 最終都要報警...... 練 馬 師 葉 楚 航 萬 元 買 兩 病 狗 轉貼自︰蘋果日報 2006-12-28 【本 報 訊 】 練 馬 師 葉 楚 航 日 前 路 經 銅 鑼 灣 一 家 寵 物 店 , 為 兒 子 花 逾 萬 元 購 下 一 對 BB 松 鼠 狗 作 聖 誕 禮 物 , 豈 料 噩 夢 開 始 , 數 日 後 兩 松 鼠 狗 病 重 , 其 中 一 隻 瀕 臨 死 亡 邊 緣, 寵 物 店 職 員 事 後 接 走 兩 狗 , 葉 楚 航 夫 婦 昨 午 到 寵 物 店 跟 進 兩 狗 情 況 , 雙 方 引 發 爭執 要 報 警 求 助 。 至 晚 上 東 主 答 允 負 責 松 鼠 狗 的 醫 療 事 宜 7 至 10 天 , 若 未 能 治 好 願退 錢 。 疑 染 腸 胃 病 毒 現場 銅 鑼 灣 景 隆 街 有 「 寵 物 街 」 之 稱 , 本 月 22 日 , 葉 楚 航 ( 40 歲 ) 與 太 太 及 兩 名 兒子 路 經 8 號 B 「 經 典 寵 物 店 」 , 兩 兒 子 看 到 兩 隻 BB 松 鼠 狗 仔 樣 子 可 愛 , 雖 然 家 中已 飼 養 了 一 隻 松 鼠 狗 , 但 既 然 合 眼 緣 而 狗 隻 亦 植 有 晶 片 , 葉 便 決 定 花 11,000 元 購買 兩 狗 , 作 為 兒 子 之 聖 誕 禮 物 。 職 員 帶 他 們 往 另 一 家 分 店 付 款 , 單 據 合 約 寫 明 若 有疾 病 , 可 於 七 天 內 退 換 另 兩 隻 狗 或 換 同 等 價 值 的 狗 隻 用 品 。 葉 楚 航 說 , 兩 隻 BB 狗 返 家 飼 養 首 天 情 況 尚 可 , 可 是 第 二 天 兩 狗 已 精 神 委 靡 , 第 三 天 後 不 肯 進 食 且有 嘔 吐 , 他 致 電 寵 物 店 查 詢 , 負 責 人 吳 先 生 回 應 稱 可 帶 返 寵 物 店 處 理 。 至 前日 , 葉 帶 兩 病 狗 看 獸 醫 , 獸 醫 相 信 牠 們 染 上 腸 胃 病 毒 , 這 病 毒 可 潛 伏 14 天 , 其 中一 隻 病 情 相 當 嚴 重 , 瀕 死 邊 緣 。 葉 致 電 寵 物 店 , 職 員 用 客 貨 車 接 走 兩 狗 處 理 。 昨 下午 4 時 許 , 葉 與 妻 子 、 舅 仔 到 「 經 典 」 跟 進 兩 狗 情 況 , 吳 先 生 一 時 說 已 交 狗 房 看 管, 一 時 又 說 聯 絡 不 到 狗 房 員 工 , 在 討 回 兩 犬 無 果 後 , 葉 報 案 求 助 。 其 間 , 一 名 呂 先生 路 經 , 亦 指 自 己 在 上 月 中 在 此 店 買 下 BB 史 納 莎 犬 返 家 飼 養 兩 天 便 生 病 , 送 回 寵物 店 不 過 兩 天 , 職 員 稱 該 狗 已 離 世 , 他 另 選 一 隻 狗 , 不 過 呂 先 生 認 為 他 對 該 店 已 失 信 心 , 拒 絕 再 選 。 東 主 答 允 醫 治 葉與 吳 僵 持 不 下 達 一 小 時 , 他 徵 詢 過 律 師 和 漁 護 署 的 意 見 , 認 為 沒 有 嚴 重 擴 散 性 病 毒的 話 , 狗 主 有 權 取 回 自 己 的 犬 隻 。 至 晚 上 10 時 , 東 主 返 店 與 葉 商 討 , 表 示 會 負 責松 鼠 狗 的 醫 療 事 宜 7 至 10 天 , 若 到 時 仍 未 能 治 好 便 會 退 錢 , 葉 亦 表 示 滿 意 離 開 。

    回覆刪除
  7. 太過份喇, 呢d新聞幾時可以停止!!!!!!!

    回覆刪除
  8. 這是”小寶隨寫記”其中一段:

    Auntie Ellen 答道:「我後來聽朋友說,有一些店子明知狗隻患了狗瘟,但他們會隱瞞,並每天跟狗隻打強力保命針,然後繼續推銷狗隻,所以當這些狗隻出售後回到主人家裡,吊命針停止了,體質便馬上轉壞,馬上病發 …… 我不知道這是不是事實,但我覺得這很吻合 Taxi 的情況 …… 」

    回覆刪除
  9. 狗狗是最可憐的,被人當搖錢樹!如果你的朋友仍然想養狗,請考慮領養啦,有好多狗狗是很需要家的!請去看看這博客 http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-cheung

    回覆刪除
  10. 我好同意去領養, 但係好多時, 身邊0既朋友想養狗, 又係第一次養, 大部份都會想養指定0既品種, 加上今次朋友想養0既係toy poodle, 實在...好難說服佢去領養! 好多時主人都係養左第一隻狗之後先aware到原來有好多好慘0既狗等人領養! 我諗每個主人, 無論領養與否, 只要善待自己0既狗狗, 唔好遺棄佢地, 而經好好......!

    回覆刪除