2007年2月25日 星期日

夜晚嘅CoCo

日頭嘅CoCo大家就見得多, 不外乎都係喪跑同埋眼碌碌懶精靈!  但係一到夜晚, 張三座位梳化除左我同CoCo爸之外, 就一定仲有傻下傻下嘅CoCo!  有時我地攤晒上梳化, 佢上唔到黎, 就會好似飲茶等位咁, 企0係梳化前面等!  上到黎就捲蛇餅大覺瞓!  好在阿囝好乖, 當我地要入房瞓, 我幫佢舖好佢張床之後, 佢就會自動自覺返落黎, 走返入去自己個圍欄度, 瞓返自己張床!  CoCo gooooooooooooood boy!

夜晚嘅CoCo個樣好傻, 同日頭嘅精靈樣簡直係判若兩狗!

兩父子一齊瞓, 成張梳化比佢地瞓晒, 攪到我無位坐!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言