2007年5月13日 星期日

角豆粉燕麥餅

話咁快又食晒上次d南瓜燕麥餅, 唔驚唔覺, 原來已經好耐無買零食餅餅比朱古力奶食啦, 既然食晒, 又要開爐!

今次試下新嘢 - 角豆粉燕麥餅!  經狗友介紹下, 知道原來角豆粉係等於狗狗可以食嘅"朱古力",

狗狗係唔食得朱古力架, 但係角豆粉就替代左可可, 成為狗狗可以食嘅"朱古力"!  我當然唔會只係因為角豆粉似朱古力而用呢種材料啦, 角豆粉本身都好有營養價值架

角豆粉(Carob/locust flour):  含豐富蛋白質,纖維素,鈣質及鉀。預防骨質疏鬆及便秘, 幫助控制血壓及血糖, 對糖尿病及血壓高患者有益;  味道很像可可,但不含咖啡因和可可碱, 西歐人用來替代咖啡("咖啡美沙酮"); 替代品朱古力味(柯華田)的兒童恩物; 果漿糖份中含有的松醇物質,使細胞吸收葡萄糖和糖原質增加,降低血糖。適用於糖尿病人食用  (更多有關角豆嘅資料可以睇呢度 http://sres-associated.anu.edu.au/fpt/nwfp/carob/carob.html)

搵左好多地方, 終於喺金鐘Great搵到有得賣啦:

材料:
全麥麵粉 200 g
燕麥片      200 g
角豆粉      70 g
水             200ml (大約, 我最终係落多過呢個份量)


做法

1.  焗爐預熱180
2.
麵粉同角豆粉過篩, 加入燕麥片拌勻
3. 
將水慢慢加入 (2) 搓至粉團不痴又不可太乾

4. 用餅模造型後入爐焗35 分鐘至表面完全乾透及變硬即可
5.
待餅餅放涼後才可放入存氣盒儲存, 否則餅餅會變軟

#因為天氣熱, 所以我係將盒餅放入雪櫃, 而朱古力奶每日只可以每狗食一至兩塊, 所以焗一轉可以食到10日左右架!


 


4 則留言:

  1. 我尋日都諗住焗呢隻曲奇架! 但因為買左個攪拌機而焗左第二隻! BB好鍾意食呢隻曲奇架! 之前焗咁多款曲奇佢未試過上檯偷餅食, 但呢款佢竟然會偷食! 又試過放幾隻唔同味嘅餅餅比佢揀, 佢都會揀左呢隻先.

    回覆刪除
  2. 呢隻餅好呀, 夠易整呀! 將d粉撈埋一齊再加水就攪掂, 最arm我呢d懶人!

    回覆刪除
  3. 我搵唔到角豆粉買呀 Mui Mui︰朱古力奶,請D我食啦

    回覆刪除
  4. 好得意既發現, 無論咩牌子既角豆粉, 麵係product of cyprus 架, 唔通係得cyprus 先有角豆既??? (我唔係買呢個牌子, 但都係product of cyprus 架!!!!)

    回覆刪除