2007年5月2日 星期三

南瓜洋蔥忌廉湯晚餐

自從買左部攪拌機之後, 可以整好多之前整唔到嘅嘢食呀!  今次就整南瓜洋蔥忌廉湯, 煎肉眼扒, 抄翠玉瓜, 同埋茄汁炒意粉.  其實主要都係想整南瓜洋蔥忌廉湯, 我係跟下面呢個recipe整嘅, 個recipe好正, 整出黎同出面餐廳果d一樣架, 不過就多步驟d!


南瓜洋蔥忌廉湯

材料:

南瓜                ½

洋蔥()         1

清雞湯            1

                    1

忌廉                ½

牛油                15 g    

麵粉                1 湯匙

,黑胡椒粉   少許

 

做法:

1.      南瓜去皮去囊後切片,洋蔥切絲備用;

2.      煮溶牛油;

3.      放入南瓜片及洋蔥絲炒至軟身;

4.      加入麵粉並快手兜勻;

5.      加入清雞湯及水,煮至南瓜及洋蔥熟透,盛起並略為放涼;

6.      用攪拌機將 (5.) 至細滑;

7.      (6.) 倒回煲內再煮滾,之後加入忌廉、鹽、黑糊椒攪勻即成


4 則留言:

  1. 我想問你部攪拌器有幾人部同幾錢呀? 見你整咁多野搞到我越黎越想買部攪拌器!

    回覆刪除
  2. 冇落晒200g水都咁濕嘅???

    回覆刪除
  3. 我部攪拌機好mini架, 由於舍下地方有限, 我又唔洗煮"大茶飯", 所以mini都夠用! 我0係吉豬島買, 大約$298, 只可以每次攪1-2杯0既容量, 而且係要用手按住個掣(有d可以開著個掣, 自己行開都得) 同埋佢有兩款, 一款唔可以碎肉同nuts, 我買呢款係可以碎埋肉同nuts架! 如果你每次要攪大量材料, 最好就買大部d, 唔洗用手按掣果隻, 如果唔係你實手都軟埋! 大部果d我見好似要三四百蚊左右!

    回覆刪除
  4. thank you! 等我去睇下先!

    回覆刪除