2007年5月22日 星期二

藍莓芝士蛋糕 blueberry cheesecake

一直都想試下整芝士蛋糕, 不過又驚住難整, 因為味道又唔可以太甜, 又唔可以太"漏", 又唔可以無芝士味喎, 要整唔難, 要整得好食, 就有d難度!  上網搵左幾個recipe, 最後決定跟下面呢個, 雖然已經話係無咁甜同無咁"漏"0既做法, 但係我都係覺得甜左d, 下次要再改良下先得! 

餅底材料︰(6吋模份量)
茶餅/消化餅  50克  
(我係買一pack溝好左0既餅底粉, 自己再加牛油)

牛油 15克

餡料︰
藍莓 50克
檸檬汁 少許
忌廉芝士 250克 (我用light cream cheese, 無咁"漏")
糖 75克
牛奶 30ml (另一個recipe係用忌廉 150g, 應該會更原汁原味, 下次試下用忌廉)
雞蛋 1隻

餅面料:
藍莓果醬, 新鮮藍莓


做法
:
1. 將茶餅/消化餅輾成餅碎。 (我用溝好左0既粉, 唔須要呢個步驟)

2.熱熔牛油,後與餅碎混合,壓在餅模上放入雪櫃備用。

3. 藍莓、25g糖和檸檬汁以慢火煮成濃漿,待涼。

4.50g糖加入忌廉芝士打至滑身。

5.將牛奶、蛋和(3)逐一加入芝士漿打勻。

6.將漿糊倒入餅底,坐於注有熱水的焗盤內,以160度焗1小時,待涼後,置雪櫃內備用。

7.將藍莓果醬搽於餅上,加上新鮮藍莓圍邊就完成啦。


我用呢隻無咁甜0既藍莓果醬, 同埋新鮮藍莓做topping (仲益左CoCo食左幾粒添 !

):

個樣都唔係太樣衰, 下次加d士多啤利可能會靚d!

3 則留言:

  1. 好好味咁喎! 唔知點解我冇乜天份整cheese cake........ 次次整親都唔好食. 見到你呢個blueberry cheese cake我又心郁想再試下添!

    回覆刪除
  2. 我都啱啱整咗呢個餅 (個藍莓醬一樣tim ar!)
    --> click 藍莓芝士蛋糕

    我係用whipping cream 架!

    回覆刪除
  3. 嘩,好多藍莓呀 ,雖然我唔係芝士蛋糕,都比你吸引到呀

    回覆刪除