2007年5月5日 星期六

南瓜燕麥餅

前幾日見朱古力奶d花生醬餅餅就黎食晒, 就諗住開爐整定d新0既比佢地啦, 但係又唔想整太複雜, 咁就決定整最普遍0既燕麥潔齒餅.  拎晒d材料出黎之後, 醒起雪櫃有個金南瓜, 咁就決定試下整南瓜燕麥潔齒餅啦!

  其實我今次無跟recipe分量, 自己試下溝, 我諗總之搓到舊粉糰唔痴手就得啦呱!!

結果溝下溝下就變成呢個分量啦:


材料:

全麥麵粉   250
燕麥片       250克                                                                                                                                                        金南瓜       半個                                                                                                                                                       100ml (大約)

做法:
1. 焗爐預熱180
2.
麵粉加入燕麥片拌勻
3.
將南瓜蓉同水慢慢加入 (2) 搓至粉糰唔痴手 (我係慢慢加水, 加到乾濕度適中 就停, 結果係用左大約100ml)
4.
用骨骨餅模造型之後入爐焗35分鐘                                                                                                                   5. 餅餅放涼後就可以入盒

我初時驚加左南瓜d餅餅會唔夠硬, 好彩整出黎都好鬼硬, 仲有d橙黃色0既南瓜feel添, 都算叫做成功啦!




3 則留言:

  1. 好靚喎,我整左花生醬味,但D花生醬唔係自己整架

    回覆刪除
  2. 我諗唔係自己整嘅花生醬會仲香! 我自己都鍾意食買返黎嘅粗粒花生醬架!

    回覆刪除
  3. 好靚呀!!!! 狗狗的福氣~~~

    回覆刪除