2007年5月19日 星期六

臨急抱佛腳

話咁快5月又過左一半, 呢次屎得啦, 得返兩個幾禮拜, 就算唔食唔訓唔呵, 都無可能溫得晒d書, 唔好話3科, 1科都溫唔晒啦!  最衰都係自己, 成年都無溫過d書, 係呢兩個月先摷返d書出黎睇!  話說我個LLB 0既final year考試, 已經一拖再拖, 本來05年考, postpone左去06年, 而家再postpone到今年, 如果無記錯, 完成全個degree 0既deadline好似係5年, 即係今年係last chance!  屎就屎在有d內容我連睇都未睇得明, 仲話要記, 呢次真係屎比你睇!!!!!!

呢幾個禮拜日都要閉關, CoCo爸咁懶, 如果我唔出街, 朱古力奶都唔洗指意有街出!  兩隻0野見阿媽終日暱0係間房入面, 仲自言自語, 一定以為我short左!  牛奶妹仲悶得滯, 直頭0係我房門口大覺索!

正所謂洗濕左個頭, 家陣唯有求神拜佛, 每科讀到三分二都阿彌吉帝!

4 則留言:

  1. 哈哈~~~ 加油啦!!!! 完左llb, 會唔會讀pcll 呀???

    回覆刪除
  2. 丁茶媽, 唔好玩啦, 合唔合格都成問題, 仲諗PCLL? 何況LLB好似要at least 2nd Hon 先入到PCLL, 我家陣......pass都要還神啦! 你果時係咪full time 讀架??? 我家陣比Company Law 果d MA 同 AA攪到我頭都大埋, 如果今年肥佬, 出年仲死, 整多個CA 2006, 真係屎比佢睇 !

    回覆刪除
  3. 我個年代開始, 已經要2-1 既hon 先可以入pcll....真係一d 都唔易呀!!!!! 我係讀full time 架, both llb 同pcll 都係讀full time 既, 4年攪掂!!! (我諗真係冇你一bin返工一bin 返學咁辛苦) 哈哈~~ 我好明白係你心情呀!!!!!!!!!!!!!! company law (你係讀london u 既llb 定local 既llb??? 我果時llb 既company law 係分corporate finance 同organization 2個semesters 去讀架, org 都還可以, corp fin 真係要幾死有幾死!!!!!!!!!!!!!) 到左pcll, company law 又係死死死死, 再加埋convey......都係唔好嚇你啦!!! llb 唔係真係太難架ja!!!! 加油呀!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 我係讀london u 果個, 其實我都聽人講過PCLL先真係"金", 所以我都無打算讀! 講真如果夠時間讀, llb其實唔算難, 不過家陣唔夠時間, 一時間塞晒d嘢入腦, 真係好亂!

    回覆刪除