2007年5月9日 星期三

點樣揀狗糧呢?

最近同朱古力奶姑婆傾開, 原來住0係花旗國0既Cookie (Cookie係邊個? 可以睇呢度Cookie), 一直都係食緊Hill's, 於是我就提議下同佢轉天然狗糧啦!  朱古力奶姑婆咁錫Cookie大少, 第一時間就轉左Canidae啦, Cookie仲好鍾意食添! 

  朱古力奶就係食緊Canidae, 睇左好多資料, 加上朱古力奶而家食左差唔多半年, 總結暫時都唔會轉糧住, Canidae All Life Stage應該係暫時黎講最好 (最夾朱古力奶)0既狗糧.  其實如果身在花旗國, 應該仲有好多其他choice !  因為我一直都有訂 Whole Dog Journal, 而佢地每年年頭都會選最佳狗糧, 今年就0係2月0既issue出左, 大家可以click入去下面條link睇下:
Whole Dog Journal's 2007 top approved dry dog foods

至於佢地選出最佳狗糧0既criteria係點, 大家可以click呢條link睇睇:Whole Dog Journal's Dry dog food selection criteria


呢度仲有一部份選擇狗糧0既資料, 由於資料實在太多, 大家可以直接去呢度慢慢睇 http://www8.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=1112197  而家就post少少關於狗糧中含有 MenadioneEthoxyquin 的壞處:


MenadioneEthoxyquin 可說是天然狗糧中兩大隱藏殺手,它們會一點一滴積聚在狗隻體內,經年歷月,後遺症禍害難以估計。

Menadione維生素K3,沒有深入研究的朋友,就說在狗糧配方中看到有註明 " "a source of vitamin K activity" or "vitamin K supplement"." 也不會怎樣担心吧,誰知道這Menadione Vitamin K3 是一種廉價而有害的人工合成物質,因為 Menadione 正確來說它並不是任何Vitamin。

而 Ethoxyquin 這防腐劑更是殺狗於無形,我們又難以一一追查得到!


以下資料係轉載自作者 highboycheunghttp://www.discuss.com.hk/index.php  寵物區



 最後都係果句,天下沒有一種最好的狗糧,衹有一些是比較適合你狗狗的狗糧!

3 則留言:

  1. Coco媽,我係oscar媽, 依家oscar 食RMB meal, 即係 raw meaty bone, 要食多種維他命tablet, 呢隻tablet 都有Ethoxyquin, 我都有d擔心會有問題.

    回覆刪除
  2. Carrie, 咁可唔可以轉第二隻呀? 雖然唔知其他成份有無害, 但係如果明知唔係好嘢就避下穩陣d!!! Oscar食左RMB一排, 反應點呀? 我今日行過ThreeSixty, 買左舊羊骨比佢地食, 但係又驚佢地哽親, 因為書話最好係食牛骨, 咁其實羊骨又怕唔怕呢?

    回覆刪除
  3. 我依家都搵緊其他 維他命tablet, 食埋呢樽會暫時用 seaweed powder 代替, 天然野會好d呱! Oscar 之前主要有皮膚問題, chinese new year 開始轉全 RMB, 到依家, 覺得d毛生得快左, 皮膚就無咁紅, Oscar 仲 active 左好多! 至於羊骨, 我未買過比 Oscar, 因為覺得比較硬. 牛骨我就多數比牛尾或牛指骨. 其實, 雞腳都幾好咬, 不過記得剪晒d指甲先比佢地食!

    回覆刪除