2007年5月2日 星期三

唔似波波嘅芝士波波

之前買左Goldie介紹嘅芝士波波預拌粉, 前幾日試下整, 其實好容易整, 不過唔知點解焗完之後......扁左, 都唔似波波嘅!!!!

  d味都好似街買果d, 不過我就覺得淡左少少, 下次可以加少少糖!

唔圓嘅芝士波波:


4 則留言:

  1. 你有冇跟佢加泡打粉同低筋麵粉呀? 會唔會太多水? 但你呢D睇落好似軟熟好多咁! 其實呢隻芝士波應該係咸咸地過喎?! 或者下次你可以比多D CHEESE試下, 香好多架!

    回覆刪除
  2. 我都有呢包野, 不過一直未有時間整!!! 等我得閒又整左佢先!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. Goldie, 有呀, 我跟足個recipe 架, 不過我都覺得濕d, 所以我都無落晒200g 水架! 我見佢話要"唧"d波波出黎, 咁我諗都應該係濕d架啦! 等我下次落多d芝士再試下先!

    回覆刪除
  4. 冇落晒200g水都咁濕嘅???

    回覆刪除