2007年5月4日 星期五

CoCo一年一次的約會

正所謂"年年驗身, 令你放心", 話咁快又到一年一次0既約會啦!   CoCo就當然好唔想去啦, 但係無計啦, 最多去完之後同佢去游水補返數!  話說CoCo自細睇開黎昌生醫生, 絕育手術都係佢經手, 但係後來覺得佢唔係幾好, 因為CoCo自從一歲左右開始, 對耳仔都keep住有黑色0既耳屎, 仲要成日抓添, 咁一開始我地就同佢睇黎醫生啦, 醫生就話佢有耳蚤, 二話不說咁叫我地停用frontline三個月, 轉用一隻可以殺埋耳蚤0既滴頸藥水, 同埋一支平時街都有得賣0既洗耳水,  點知用左之後都仲係有黑色耳屎, 好似仲嚴重左添!  之後就同佢轉左睇Milky睇果個醫生, 即係有名0既何大成啦!  何大成話佢唔係耳蚤, 係酵母菌, 何醫生仲好鬼細心咁同佢洗一次耳仔, 我諗何醫生出名就出名在佢真係好細心(即係好慢), 同CoCo洗晒兩隻耳仔仲要按摩好耐, 攪到我同CoCo爸都覺得"洗唔洗按咁耐呀!"  之後返去滴左d藥水一個星期左右就好返啦!  不過過左一排又返發, 所以今次去打針就順便睇埋啦!

話說要睇何醫生真係好似過五關斬六障咁, 首先佢只係接受7日前booking, 即係如果要今個星期四睇, 就要上個星期四0既朝早9點正打電話約, 我今次9:10先打得通, 好啦, 打得通之後就同姑娘講想約上晝12:20pm (因為佢0既appintment係fix左一個鐘3個症, 即係00分, 20分同40分), 點知姑娘話"上晝得返11:40am!" 咁即係無得揀啦!  到左appintment果日, 跑馬地塞車, 我地已經遲到啦, 去到見到個clinic無開, 仲要落晒閘添!  打去問, 原來搬左去隔幾條街, 嘩大佬呀, 我make appointment果時又唔講喎, 攪到又要再兜一輪先去到, 結果遲左成大半個鐘!  我地等左成粒鐘先有得睇, 無計啦, 自己遲到!   何醫生同CoCo做左body check,  打左針, 我地就梗係唔好"side", 叫佢check埋個hip同埋耳仔啦!  何醫生好似講書咁解釋左好鬼耐, 佢話個hip無事, 耳仔就又係酵母菌, 佢話好易返發, 特別係CoCo成日游水, 叫我地每次游完水都要同佢滴佢開果隻藥水.

最好笑果part就係CoCo唔知點解勁驚何醫生, 當我地0係出面等緊0既時侯, 佢仲好似平時咁, 勁high勁熱情, 點知一入到consultation room, 佢即時變左另一隻狗, 其實醫生咩都未做, 只係同我地講緊0野, CoCo一反常態, 條尾"dup"晒, 自己瑟縮一角坐定定唔郁!  到醫生同佢檢查, 佢仲攪笑, 係咁用個頭頂度門想開門走 (阿仔, 唔係度度門都係推架, 呢度門係拉架, 你點頂都開唔到架啦!!!!)  何醫生見佢個慘樣, 仲話"lab應該好friendly好熱情喎, 呢隻係一隻膽小0既lab!"  我心諗衰囝扮晒野, 平時就蝦蝦霸霸!!!!  哈哈, CoCo竟然驚醫生驚到咁, 當CoCo爸0係房0既另一面叫佢come, 佢驚到郁都唔敢郁, 慌死行過去途中會出事咁!!!!! 

今次去睇醫生仲有一個好消息, 就係我帶埋Milky尿尿比佢地驗, 醫生話一切正常, 我同醫生講Milky而經停左處方糧三個幾月, 而家食緊Canidae同埋新鮮cranberry, 醫生話"GOOD!"  知道阿囡keep到無事好開心呀, 之前真係好慘, 一停抗生素幾日又呵血尿, 半年內返發左4次, 阿囡真係陰公囉!  希望佢可以keep到啦!!!!!!

睇完醫生已經成兩點啦, 我地拿拿聲同兩隻野去左oasis游水, 順便沖埋涼.  咁朱古力奶就完成左好"充實"0既一日啦!

3 則留言:

  1. 我想問coco果支耳仔藥水係何大成開定出面買架? 因為qq隻耳仔又好似coco咁成日有好多黑色耳屎架!

    回覆刪除
  2. 支野係何大成開架, 好似油咁0既質地, 佢寫住係抗生素黎架, 一個course要滴14日, 之後就淨係游完水先滴! 咁你有無同qq睇醫生呀? 我初時以為無咩事, 只係耳仔污穢, 但係我見Milky果d耳屎係淡黃色, 同埋基本上佢係無咩耳屎, 相反CoCo就成日抓耳仔抓到"wu wu"聲, 好似好辛苦咁! 我一直都有用出面賣果d耳水同CoCo滴架, 但係都唔得, 何大成話係因為耳道濕, 所以如果滴左耳水又唔乾得透, 就會keep住有菌架啦! 佢叫我地每次等佢"fing"完d耳屎出黎, 就用tissue捲到好幼咁插入佢耳道吸反d水 (CoCo最驚就係呢part!) 其實10個有9個半vet都會叫你唔好插tissue入去耳仔度, 我又唔知點解何大成話要咁做喎! 可能個重點係要等佢fing 晒d耳屎出黎之後先插tissue入去呱! Anyway, 既然滴普通耳水唔得, 都要試下其他方法啦!

    回覆刪除
  3. 果時佢都滴過一支耳水, 又係好油咁架! 個盒係蝦肉色嘅, 好過一輪, 過一排又黎過. 但見佢又唔會好似coco咁抓得好辛苦, 只係見次次同親佢洗耳仔都好污糟咁囉.........

    回覆刪除